@theblackdesk

Onze filosofie

Wij hebben een trucje onder de knie. Een niet-traditioneel, on-verkokerd, integraal kunstje. BlackDesk is een kei in het samenbrengen van disciplines, waardoor de uitkomst hoger is dan de som van onderdelen.

BlackDesk is een full-service creatief marketingbureau. Ons team bestaat uit grafisch designers, online marketeers, webdevelopers, copywriters, strategen, projectleiders en fotografen. Bij de start van een project stellen we een projectteam samen, met de benodigde disciplines. Door deze integrale werkwijze profiteert de klant optimaal van onze skills.

Waar traditionele marketing- en reclamebureau’s zich op een enkele discipline richten, zorgen wij dat een casus altijd vanuit de verschillende vakgebieden wordt bekeken, wat het eindresultaat ten goede komt.

En terwijl we bezig zijn met het toekomst-proof maken van organisaties, proberen we het zo leuk mogelijk te hebben. Wij geloven namelijk dat marketingmiddelen toffer, mooier, vetter worden als een samenwerking barst van de fun en energie. Kijken of het klikt? Neem ff contact op!

Storytime

2015.

Tweeduizend en vijftien. Toen Trump zich verkiesbaar stelde en sinterklaas nog een stoppelbaard had keken twee vrienden elkaar verwachtingsvol aan. Een plan was geboren: het combineren van fraaie reclame met slim advies. Melvin en Aart smeden een slinks plannetje en BlackDesk is geboren.

Storytime

2016.

Een jaar later werd de thuiswerkplek vervangen door een eigen kantoor. BlackDesk groeit en er ontstaat een team rond Melvin en Aart. BlackDesk houdt zich nu nog vooral bezig met content marketing en grafisch design. We werken aan prachtige projecten, maar er zijn plannen voor meer…

Storytime

2017.

BlackDesk groeit en bestaat in 2017 uit een 7-koppig team. Re-branding, content marketing, online & offline marketing typeren de dienstverlening. Steeds meer organisaties maken kennis met de aanstekelijke energie van het zwarte bureau.

Storytime

2018.

BlackDesk floreert en een kleine 10 man claimt een werkplekje aan het zwarte bureau. We werken aan gave projecten en zitten vol energie. De selling points van BlackDesk worden steeds beter zichtbaar en het werk is te typeren als ‘slimme creativiteit’.

Storytime

2019.
Uitgegroeid? Zeker niet. BlackDesk verdubbelt in oppervlakte en de hoofddiensten spitsen toe naar strategie, design en online. Het team bestaat uit designers, een online marketeer, copywriter, fotograaf, developer, strategen, projectleiders en een officemanager.

Storytime

2020.
To the moon! And way beyond… Ambities? Torenhoog. Plezier? Uitermate veel! Energie? Yes sir. BlackDesk werkt aan geweldige projecten waarin we onze slimme creativiteit kunnen tonen. In 2020 vernieuwen we de eigen huisstijl en gaan we wederom als een trein. Wat zal de volgende stap zijn..?

Zes. / Een.

How we get sh*t done

Team

Team.

Aart Bolle.

Eigenaar & strateeg

Melvin Blankenstijn.

Eigenaar & art-director

Denise Schaeffer.

Designer

Ricky Janse.

Projectleider

Harm Hoogerdijk.

Projectleider

Lenardo de Bruine.

Webdeveloper

Bob Lievense.

Designer

Etienne Keijts.

Copywriter

Iris Dommanschet.

Projectleider

Enthousiast
geworden?