fbpx

Aangenaam doordacht.

Tijdens het marketingadvies dachten we strategisch mee en vereenvoudigden we de propositie van ARCHIKON door vier bestaande pijlers te reduceren naar één fundament: architectuur & constructies. Voorzien van een sterke tagline: aangenaam doordacht. Zo laten ze niet zien wát ze doen, maar vooral hóe ze het voor elkaar krijgen. De nieuwe punchline van ARCHIKON is kenmerkend voor de kersverse marketingidentiteit van deze architect.

Transformeren.

De oorspronkelijke identiteit bouwden we uit naar een nieuwe maar herkenbare stijl, met een moderne kleurstelling. Een herprofilering op maat die we aan de hand van het functioneel plan doorvoerden in de nieuwe website. Deze richt zich dankzij UX Design op gebruikerservaring en -gemak. Design en webdevelopment hebben hierin een nauwe samenwerking gehad, maar ook contentcreatie (zowel tekst als fotografie) voerde BlackDesk tijdens deze transformatie uit.

Nieuwe huisstijl.

Naast logodesign ontwikkelden we een mooie set aan identiteitsdragers voor ARCHIKON, waarmee de nieuwe stijl consistent wordt ingezet. Signing rondom het pand, vlaggen, een lanceringscampagne, ansichtkaarten, schrijfblokken, e-mailnieuwsbrieven en ga zo maar door. ARCHIKON is een opdrachtgever die design weet te waarderen en toe te passen. Dat zorgt voor een goede synergie en prachtige resultaten!

Re-branding design - BlackDesk - Archikon - Marketing design

De ARCHI KON TEXT.

Voor ARCHIKON creëerde BlackDesk bovendien een prachtige promotie-krant. Retro, modern en super-stijlvol. Een krant is een sprekend promotiemiddel op gerecycled papier. Doordat vaker gekozen wordt voor een brochure of magazine, heeft een gedrukte krant een hogere attentiewaarde. Daar komt nog eens bij dat de krant flink groter is en daardoor eerder opvalt. BlackDesk ontwierp het design, maakte de foto’s en schreef de teksten.

Het is fijn samenwerken met deze professionele Goesse architect. Kwaliteit, degelijkheid, expertise, doordacht werk en prettig om mee samen te werken. Zo wordt ARCHIKON in de volksmond omschreven. Terecht wat ons betreft.

Met BlackDesk transformeerden we onze huisstijl en het logo naar een helder, fris en krachtig resultaat. Sterk is dat ze het bestaande beeldmerk niet overboord gooiden, maar krachtiger en abstracter maakten. Met gevoel voor Archikons historie en herkenbaarheid. BlackDesk schatte onze suggesties op waarde en smolt deze samen met haar ideeën. Daarnaast gaf ze raad op marketinggebied en legde het helder uit waarom het zo aan te pakken. Dat noemen we samen ontwikkelen.
Marco Welhuis – Bureaumanager Archikon