fbpx

Naam + stijl = compleet.

Diezelfde toon hebben we doorgevoerd in het logo. Een echte restyling noemen we dit. Met een knipoog naar het oorspronkelijk beeldmerk. Daarin was eveneens het heuvellandschap met vakwerkhuizen zichtbaar, wat voor de regio Gulpen zo kenmerkend is. We vertaalden dit naar een strak design mét toevoeging van de nieuwe merknaam: Dionne makelaars. Het geheel; naam plus stijl, is modern en compleet.

 

Een efficiënt platform.

De gebruiksvriendelijkheid van een website is altijd belangrijk. Voor een makelaarskantoor is het essentieel. Daarom hebben we gezorgd voor een efficiënt platform. Fijn te gebruiken op allerlei devices; of je nu kijkt vanaf je laptop, tablet of telefoon. De website is overzichtelijk en voorzien van de juiste call-to-actions. Zo komt de doelgroep snel in contact met hún makelaar: Dionne.

Lancering.

Tijd om de nieuwe merknaam, toon en uitstraling te gaan communiceren. Met een activerende en complete lanceringscampagne. Van een zakelijke brief, tot verschillende vormen van geprinte media, e-mailnieuwsbrieven en uiteraard een sterke campagne op social media. Een mooi project met een fijne samenwerking, waarin het creëren van eigenheid centraal stond.