fbpx

Doeltreffende publieke communicatie.

Het label ‘Goes Beter Bereikbaar’ ontwierp BlackDesk vanuit de diensten marketingadvies en strategie. We spraken met communicatieadviseurs van de gemeente Goes en brachten structuur in de communicatielijn. We stelden voor herkenbaarheid te geven aan infraprojecten. Een doeltreffende methode voor publieke informatievoorziening. Met een flinke dosis creativiteit creëerde BlackDesk voor de Gemeente Goes vervolgens een strategisch pakket aan communicatiemiddelen en -kanalen. Het resultaat: een slimme mix van online- en offline marketing, voorzien van een sterke huisstijl en kraakheldere boodschap.

 

Fotografie.

Humor als voertuig.

Onder de noemer Goes Beter Bereikbaar zijn onder andere een nieuwe aansluiting op de A58 in Goes en een spooronderdoorgang gerealiseerd. Ingrijpende projecten waarbij inwoners regelmatig hun reisplannen moesten aanpassen vanwege de werkzaamheden. BlackDesk zette campagematig humor in om irritatie bij Goesenaren weg te nemen en de focus op het resultaat te richten. Slogans als: “van file in de Poel naar een glimlach op je smoel” en “van steeds een drukke spits, naar altijd op tijd voor je kids” brachten positiviteit.

Middelen.

Een naam, logo, huisstijl, website, ansichtkaarten, huis aan huis verspreidingen, online campagnes, bouwborden, digitale nieuwsbrieven, fotografie, videografie, social media activiteit, beursstand, posters, een glossy magazine, evenementen, merchandise, een kindermiddag, krant, muurschildering, spandoeken, bouwhekken, stickers, een VR-hoek en het inrichten van een plaatselijk infocentrum. Bij project Goes Beter Bereikbaar kon BlackDesk echt alle registers opentrekken. Talloze marketingmiddelen kwamen van pas bij dit prachtige plan. Een project naar ons hart.

Social media content.

Merchandise