Doeltreffende publieke communicatie.

Met Goes Beter Bereikbaar werkte BlackDesk aan doeltreffende publieke communicatie door de inzet van professionele middelen met een flinke dosis creativiteit. De lokale overheid is er voor iedereen en er mag geen groep overgeslagen worden in een doeltreffend set van communicatiemiddelen. BlackDesk stelde in samenwerking met Gemeente Goes een doeltreffend strategisch pakket aan communicatiemiddelen en kanalen samen om efficiënt, creatief en doeltreffend te communiceren met al deze doelgroepen. We structureerden communicatielijnen en gaven samen met de communicatieadviseurs van Gemeente Goes richting aan de communicatie. Het resultaat: een slimme mix van online- en offline middelen, voorzien van een sterke huisstijl en kraakheldere boodschap. Een project naar ons hart.

 

Fotografie.

Humor als voertuig.

Met Goes Beter Bereikbaar werden onder andere een nieuwe aansluiting op de A58 in Goes en een spooronderdoorgang gerealiseerd. Ingrijpende projecten waarbij inwoners regelmatig hun reisplannen moesten aanpassen door de werkzaamheden. Om irritatie te voorkomen en te focussen op het resultaat zette BlackDesk campagnematig humor in om bij mensen toch een klein glimlachje tevoorschijn te toveren. Slogans als: “van file in de Poel naar een glimlach op je smoel” en “van steeds een drukke spits, naar altijd op tijd voor je kids”. 

Middelen.

Een naam, logo, huisstijl, website, ansichtkaarten, huis aan huis verspreidingen, online campagnes, bouwborden, digitale nieuwsbrieven, fotografie, videografie, social media activiteit, beursstand, posters, een glossy magazine, evenementen, merchandise, een kindermiddag, krant, muurschildering, spandoeken, bouwhekken, stickers, een VR-hoek en het inrichten van een infocentrum. Bij project Goes Beter Bereikbaar kon BlackDesk alle registers opentrekken. Tal van marketingmiddelen kwam van pas bij dit prachtige project. Een project naar ons hart.

Social media content.

Merchandise