Een dynamische website.

Eigentijds, hip en social-makelaar ten voeten uit. MAARTENMakelaardij brengt verandering in het traditionele makelen en haakt handig in op de doelgroep van nu.¬†MAARTENMakelaardij is een snel kantoor, die niet zit te wachten op intensief website onderhoud. Vandaar dat BlackDesk adviseerde een dynamische website te ontwikkelen, die nooit hetzelfde, maar wel onderhoudsarm is. Door slim gebruik te maken van de Realworks API en social media API’s, zoals de Facebook API en Instagram API is onderhoudsarme dynamiek aangebracht.

Custom functies

MAARTENMakelaardij loopt niet zo graag achter makelend Nederland aan. MAARTEN zet trends. Samen met MAARTEN ontwikkelden we een aantal custom functies, aangepast op de behoefte van deze klant. Zo kun je online bieden op woningen, de vragenlijsten bij verkoop van een woning digitaal invullen, op de website zien hoeveel woningen er per periode verkocht zijn de social media kanalen verbonden door middel van een API.

Fotografie.

Online bieden.

Dat MAARTENMakelaardij met de tijd mee gaat, bewijst hun behoefte aan automatisering. Samen met MAARTEN ontwikkelde BlackDesk een online bieden systeem, waarmee huizenzoekers online een bod kunnen plaatsen en kunnen blijven bieden totdat de teller op nul staat. Een revolutie op de huizenmarkt. Met e-mailnotificaties wordt de bieder op de hoogte gehouden van elke stap. BlackDesk ontwikkelde naast online bieden nog andere technische snufjes, zoals het online invullen van de verplichte vragenlijsten bij verkoop van een woning, zoals de lijst van zaken en vragenlijst A en B. Slimme automatisering die het werk van dit moderne makelaarskantoor vergemakkelijkt.