fbpx

Naar een centrale naam.

Vensters biedt verschillende benchlearning tools. Gestart als ‘Venters voor Bedrijfsvoering’ ontstonden al snel ‘Vensters voor Dienstverlening’ en ‘Vensters voor Integriteit’. Deze nieuwe initiatieven zorgen voor wildgroei in de branding, waardoor de communicatiestrategie verwaterde. BlackDesk heeft orde aangebracht in de verschillende tools door een centrale naam aan te nemen (Vensters) en een eenduidig platform te maken waarop de Vensters uiteengezet worden (www.vensters.net). Het resultaat: een website waarop de bezoeker gemakkelijk en intuïtief kan navigeren tussen naar de verschillende tools van dit publieke advies platform.

Fotografie.

Marketing- en communicatiemiddelen.

BlackDesk ontwikkelde een huisstijl en vertaalde die door naar allerlei marketing- en communicatiemiddelen. Een design voor de Vensters App, het Vensters Portal, e-mail nieuwsbrieven, Google Ads campagnes en brochures voor de Vensters tools. Een prachtig project waarop BlackDesk consistent de stijl en strategie wist te vertalen naar succesvolle middelen.

Klantgericht, creatief, professioneel. Zo zou ik Blackdesk in 3 woorden omschrijven. In 2018 ontwikkelde het Zeeuwse marketingbureau voor Vensters (ICTU) een nieuwe identiteit met bijhorende communicatiemiddelen. Vanuit ICTU begeleidde ik dit project. Hoe cliché dit ook klinkt: ik kijk terug op een hele fijne samenwerking met prachtige resultaten!
Margreet van Druten – Zelfstandig communicatieadviseur Vensters/ICTU