Wat een kinderfeestje met BlackDesk te maken heeft

Wie niet sterk is… precies, die moet slim zijn. Maar dan: BlackDesk, slimme creativiteit. Zou dat dan betekenen dat wij niet erg sterk zijn? Dat zou niet echt een lekker promopraatje zijn, toch? Klopt. Daarom vertellen we jou heel graag waarom wij niet alleen ontzettend slim zijn, maar ook heel sterk.

BlackDesk barst namelijk van de creativiteit. Volgens onze vriend Van Dale is dat: een scheppend vermogen. Het vermogen dus om iets ‘uit het niets voort te brengen’. Met andere woorden: BlackDesk zit boordevol met dat vermogen om iets uit het niets voor te brengen. Slimme creativiteit noemen we dat.

We zullen je even een voorbeeld geven, voordat we in abstracte termen blijven hangen.

De marketing van kinderfeestjes

Ken je die fantastische tijd nog van de basisschool en kinderfeestjes? Ieder jaar mocht jij weer kiezen wie je uitnodigde en wat je op je verjaardag ging eten – althans, wij mochten dat. En dan kwam daar natuurlijk altijd het moment dat je al je vriendjes en vriendinnetjes mocht uitnodigen voor het beste kinderfeestje ooit. Wat hoorde daarbij? Natuurlijk, een uitnodiging! Met iets van de volgende – uiterst creatieve – tekst erop:

‘7 augustus vier ik mijn feestje. Kom je ook? Neem je zwemspullen mee. Je wordt thuisgebracht.’

Hartstikke leuk natuurlijk, niet buitengewoon vindingrijk. Maar nu spelen we even de strenge leraar: zo’n uitnodiging is marketingtechnisch niet echt een creatief vindingrijk meesterwerk, hoe leuk hij ook is. Ons punt is dit: iedereen zal komen, maar dat komt meer door de persoonlijke aanpak dan door de knettergoede, inhoudelijke sterke en strakke uitnodiging. Of dus juist het gebrek daaraan.

Eh, wat bedoel je precies?

Nou, wil jij je doelgroep bereiken? Dan vraagt dat om meer creativiteit dan wat krabbels met een leuke leus. Met ‘kom je ook op mijn feestje?’ red je het niet. Bij creatief marketingbureau BlackDesk uit Goes, Zeeland weten we dat. Dat is dus ook het moment dat onze (slimme) creativiteit begint. Dat is het moment dat wij iets uit niets gaan creëren, zodat jij wél je doelgroep bereikt en je dienst of product verkoopt.

Hoe dan?

Onze creativiteit komt tot uiting in alle uitingen (logisch!). Die flyers voor jouw evenement komen tot stand door een supertof ontwerp en slimme gedachtespinsels. En jouw website is doordacht, voorzien van een strak design en werkt lekker. In alles wat BlackDesk doet, komt die creativiteit terug. Wat dat betreft zijn we dus wel degelijk sterk!

Maar we zijn dus ook heel slim, want BlackDesk levert slimme creativiteit. Over alles wat wij maken denken we heel erg goed na! Echt. Heel. Goed. We denken na over onze plannen, over de uitwerking, over het doel, over jullie (marketing)doelen en over de integratie in de marketingmix. Kortom: we denken heel goed na over alles wat met jullie (marketing) te maken heeft. Daarin komt die slimme creativiteit dus optimaal tot uiting! Laat die creaties maar aan BlackDesk over. Laat BlackDesk maar sterk zijn in het slimme!